2016. december 19., hétfő

ma sem marad senki ajándék nélkül...



Igen, ha cukorbeteg, ideje észbe kapnia írja a nagyszerű Szendi Gábor és igaz. Emlékezteni szeretnék rá, hogy ennek a blognak az a célja, hogy mindenki egészségesebb legyen.

Nem "dicsekedtem" vele, de 2-es cukorbeteg is vagyok, most már inkább nem vagyok. Ezt is a csökentett szénhidrát bevitelnek köszönhetem.


Két féle lehetőség van, hogy megszabaduljunk a súlyfeleslegtől és az ebből következő betegségektől. Egyik nagy lehetőség a Paleo táplálkozás vagy a Low carb mindkettő egy életen át tart. Nem egy hónap, nem egy év, hanem az életünk végéig. De, így soká lesz vége az életünknek! :)
Tessék választani, melyik felel meg jobban az ízléseteknek. Én keverem a kettőt, innen is onnan is főzök.

Holnap meg nem főzök, csak bundás kiflit a megmaradt spenóthoz.

Jó egészséget! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése