2017. július 26., szerda

Majd nem kész vagyok, illetve én már kész is vagyok......

A nyúl nagyon-nagyon finom lett ♥ :)


Nem sokat pácoltam, talán egy órán át. Ez a nyúlgerince. A pác: só, sok fokhagyma, kakukkfű és a tetejére két szelet füstölt szalonna. A terveimmel ellentétben, főztem hozzá pár szem krumplit - és a fogadott fiam savanyúságával ettem. Attila savanyúsága vetekszik a Lisztes Szilvikéével. :) Enyém a harmadik hely. Illetve a második aki vesztett. :)



Tegnap vettem 2 kg. uborkát, hogy újabb adag savanyúságot tegyek el télre. Valameddig nem volt vízünk, biztos valamelyik munkagép megrongálta a vezetéket. Így későre maradt a mosogatás, az uborka háromszori mosása.

Tetejébe, életlen az uborkagyalúm, csak "szecskázza", így kézzel szeletelem. :( De, nagyon büszke vagyok magamra :) - ha, már más nem büszke rám. :) Nagyon szép egyenletes szeletekre sikerültek. Egy részével vagyok kész, mert nagyon fáj a hátam, pihennem kell!


Ma, még befejezem, holnap kell üvegekbe rakni. :)

Lehet kérni fogok a Polgármesterünktől erre a pár napra segítőt, míg Anna szabadságon van.

Legyen sikeres napotok! ♥ :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése